Sunday, January 10, 2010

Permulaan kepada penulisan

assalamualaikum...
setelah sekian lama aku tidak menulis...(xpernah menulis kot) aku cuba untuk menjadi seorang yang kembali menyibukkan diri dengan menulis dengan tujuan yang belum pasti...sudah hampir dua bulan aku mendirikan rumah tangga, banyak perubahan yang berlaku namun itu lah lumrah alam..:) pengajian masih lagi jauh, ilmu akhirat masih lagi ciput, ilmu dunia perlu juga, tapi matlamat hidup aku sekarang kemana..aku mula tertanya-tanya untuk apa aku hidup sekarang ini, apakah matlamat dan apa yang dikejar disini...sampai bilakah aku harus begini..apakah yang menghadkan aku kepada mencari ilmu akhirat ne..semoga allah memberikan aku kekuatan dalam sekali lagi mengubah pendirian dan pemikiran aku kepada seorang yang terbuka dan senang menimba ilmu..amin

No comments: