Saturday, October 23, 2010

apa kena ne..

 assalamualaikum..ada orang nak jawab ka.. walhal bukan ada orang sangat pun tengok blog aku ne..hahaha
hari rabu aku melarikan diri dari kerja balik alor star sebab nak tgk bola namun kecewa apabila kedah seri dengan kelantan, abih suara aku saja jerit marah2 pengadil yang memamng macam apa 2.. yang tackle kasar2 xkena kad, y p buang bola xpasai2 kena kad.. xpaham aku pengadil ni.. balik dari tgk bola tido macam besa, bangun keesokan paginya aku pun balik perlis, buat la keja2 ckit apa yang patut, masalah hari 2 xrasa mengantuk langsung, selalunya wat keja ckit kira nak lena ja.. punya l arajin wat keja sampai 6.30 pagi jumaat xbley tido lagi padahal nak kena present hari 2.. pas2 aku amik keputusan meemaksa diri tido tapi hanya mampu tahan sejam tido pas2 jaga balik sehingga lah jam 4 ptg td aku tido 2 jam pas2 xleh nak tido sampai la sekarang ne.. aku xda la amik ubat apapun, minum kopi kapal api ja pun..aiyak apa la benda yang ada dalam kopi kapal api ne.. xpenah2 jadi macam ne aku, kalo besa ada keja ka xda keja ka limit kul 2 pg saja.. ne sampai kesudah xleh tiido.. hai sok nak g berseri sat ada keja ckit..so malam ne harap bley tido..
kuala perlis 2 pagi.

No comments: